Nieuws van IJsbaanclub Ilpendam

Algemene ledenvergadering maandag 8 januari 2024

Auteur: Content Manager/maandag 25 december 2023/Categorieën: Algemeen

Algemene ledenvergadering maandag 8 januari 2024
De jaarlijkse algemene ledenvergadering van de IJsbaanclub Ilpendam wordt gehouden op maandag 8 januari 2024. Tijdens de vergadering worden de laatste nieuwtjes van onze ijsbaanclub gedeeld, terug geblikt op het seizoen 2022-2023 en worden de plannen voor het winterseizoen 2023-2024 gedeeld. Een mooi voorbeeld is het schoolschaatsen (zie foto) wat door de club is georganiseerd op 17 maart 2023.

U bent van harte welkom. De vergadering wordt gehouden in het Dorpshuis Ilpendam en begint om 20:00 uur.

De jaarlijkse algemene ledenvergadering. De laatste nieuwtjes van onze ijsbaanclub. In januari dit jaar hebben we een paar dagen kunnen schaatsen op het Varkensland.  Dit was werkelijk fantastisch. Het ijs was geweldig. Onze ijsmeester heeft toen 7 cm ijs gemeten op het Oude Kanaal. Genoeg om met een klein clubje te rijden maar te weinig om een tocht te organiseren. Hopelijk kunnen we in 2018 weer met z'n allen genieten van een tocht in ons mooie Waterland.

De jaarlijkse ledenvergadering vindt plaats in Dorpshuis Ilpendam en begint om 20.00 uur.

Aantal views (172)/Reacties (0)

Tags:

Uw naam